Haluaisitko tietää, mitä asiakkaanne odottavat teiltä jatkossa? 11/13/2019 Hei, asiakkuuskokemus on jo usean yrityksen agendalla, jopa strategiassa. Hyvä niin, sillä se antaa kilpailuetua. Sen sijaan olemme huomanneet, että asiakaskokemuksen vieminen käytäntöön osaksi koko organisaation toimintaa on haasteellista. Asian auttamiseksi olemme Inspiratiossa kehittäneet ja käytännössä useasti tehneet asiakkuuskokemuksen kartoituksen, jossa selvitetään asiakkaan odotukset ja toiminta asiakkuuden eri vaiheissa. Näitä ovat mm. tiedonhaku- ja yhteydenpitokanavat,
Hei, asiakkuuskokemus on jo usean yrityksen agendalla, jopa strategiassa. Hyvä niin, sillä se antaa kilpailuetua. Sen sijaan olemme huomanneet, että asiakaskokemuksen vieminen käytäntöön osaksi koko organisaation toimintaa on haasteellista. Asian auttamiseksi olemme Inspiratiossa kehittäneet ja käytännössä useasti tehneet asiakkuuskokemuksen kartoituksen, jossa selvitetään asiakkaan odotukset ja toiminta asiakkuuden eri vaiheissa. Näitä ovat mm. tiedonhaku- ja yhteydenpitokanavat,
Testaa, saatteko asiakkuuskokemuksesta kilpailuetua 10/21/2019 Hyvä asiakkuuskokemus on yrityksen paras kilpailukeino On tärkeää, että yritys pystyy ymmärtämään ja ennakoimaan asiakkaiden tulevaa käyttäytymistä ja vaikuttamaan siihen kehittämällä omaa toimintaansa. Keskeistä on asiakasymmärryksen syventäminen, kriittisten asiakaskohtaamisten tunnistaminen ja tehostaminen sekä asiakkuuskokemuksen jatkuva seuranta ja kehittäminen. Auttamalla asiakkaita saavuttamaan omat tavoitteensa yritys edistää hyvää asiakkuuskokemusta ja omien tavoitteidensa
Hyvä asiakkuuskokemus on yrityksen paras kilpailukeino On tärkeää, että yritys pystyy ymmärtämään ja ennakoimaan asiakkaiden tulevaa käyttäytymistä ja vaikuttamaan siihen kehittämällä omaa toimintaansa. Keskeistä on asiakasymmärryksen syventäminen, kriittisten asiakaskohtaamisten tunnistaminen ja tehostaminen sekä asiakkuuskokemuksen jatkuva seuranta ja kehittäminen. Auttamalla asiakkaita saavuttamaan omat tavoitteensa yritys edistää hyvää asiakkuuskokemusta ja omien tavoitteidensa
Näin vahvistat asiakassuhdetta kriittisissä kohtaamisissa 05/21/2019 Asiakkuuspolkuun sisältyy useita kohtaamisia asiakkuuden eri vaiheissa. Asiakaskokemuksen seuraaminen koko asiakaspolun osalta ennustaa liiketoiminnan tuloksia paremmin kuin yksittäisten kohtaamisten mittaukset. Asiakaskokemus muodostuu koko asiakaspolun aikana eli ennen ostamista, ostamisen aikana ja ostamisen jälkeen. Asiakkuuspolun kuvaaminen, se kuinka asiakas toimii omassa arjessaan hankkiessaan tai käyttäessään eri tuotteita ja palveluja antaa hyvän raamin päästä asiakkaan ajatuksiin.
Asiakkuuspolkuun sisältyy useita kohtaamisia asiakkuuden eri vaiheissa. Asiakaskokemuksen seuraaminen koko asiakaspolun osalta ennustaa liiketoiminnan tuloksia paremmin kuin yksittäisten kohtaamisten mittaukset. Asiakaskokemus muodostuu koko asiakaspolun aikana eli ennen ostamista, ostamisen aikana ja ostamisen jälkeen. Asiakkuuspolun kuvaaminen, se kuinka asiakas toimii omassa arjessaan hankkiessaan tai käyttäessään eri tuotteita ja palveluja antaa hyvän raamin päästä asiakkaan ajatuksiin.