Henkilöstö- ja asiakaskokemus vaikuttavat suoraan tulokseen 03/02/2018 Näin totesivat sekä henkilöstöpalveluja tuottavan HR4 Oy:n tutkimusjohtaja Teemu Putto että asiakaskokemuksesta kilpailuetua kehittävän Inspiratio Oy:n johdon konsultti Pirkko Jokinen yritysten yhdessä Kalevalan päivänä järjestämässä yritysjohdon UpDATE-tilaisuudessa. Onko HR yrityksessäsi liiketoiminnan kehityksen jarru? ”Yrityksen tehtävä on tuottaa tulosta. Yrityksen HR:n tavoite on edesauttaa tämän tavoitteen saavuttamista. HR:n on siis keskityttävä siihen, miten henkilöstökokemusta
Näin totesivat sekä henkilöstöpalveluja tuottavan HR4 Oy:n tutkimusjohtaja Teemu Putto että asiakaskokemuksesta kilpailuetua kehittävän Inspiratio Oy:n johdon konsultti Pirkko Jokinen yritysten yhdessä Kalevalan päivänä järjestämässä yritysjohdon UpDATE-tilaisuudessa. Onko HR yrityksessäsi liiketoiminnan kehityksen jarru? ”Yrityksen tehtävä on tuottaa tulosta. Yrityksen HR:n tavoite on edesauttaa tämän tavoitteen saavuttamista. HR:n on siis keskityttävä siihen, miten henkilöstökokemusta
Mikä rooli asiakkailla on yrityksesi menestyksessä? Entä henkilöstöllä? 01/31/2018 Tervetuloa Yritysjohdon UpDATE-tilaisuuteen Forumin Meeting Parkiin keskiviikkona 28.2. klo 8.00–11.00 Yritysjohdon aamiaistreffeillä päivität tietosi yrityksesi menestystekijöistä ja tapaat kollegoita. Saat parissa tunnissa päivitettyä tietosi asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen merkityksestä tuloksen tekijänä. Kuulet, miten tuoreen Työelämätutkimuksen tulosten valossa henkilöstökokemuksen kehittäminen vaikuttaa yrityksesi liiketoiminnan kasvuun. Saat päivityksen tärkeimmistä
Tervetuloa Yritysjohdon UpDATE-tilaisuuteen Forumin Meeting Parkiin keskiviikkona 28.2. klo 8.00–11.00 Yritysjohdon aamiaistreffeillä päivität tietosi yrityksesi menestystekijöistä ja tapaat kollegoita. Saat parissa tunnissa päivitettyä tietosi asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen merkityksestä tuloksen tekijänä. Kuulet, miten tuoreen Työelämätutkimuksen tulosten valossa henkilöstökokemuksen kehittäminen vaikuttaa yrityksesi liiketoiminnan kasvuun. Saat päivityksen tärkeimmistä
Seuraatko trendejä vai asiakkaita? 01/12/2018 Back to Basics - seuraatko trendejä vai asiakkaita? Näin vuoden alussa lukuisissa artikkeleissa kerrotaan vuoden 2018 asiakaskokemuksen trendeistä. Useimmissa korostetaan seksikkäitä teknologisia innovaatioita, keinoälyn (AI) ja robotiikan tarjoamia mahdollisuuksia, esineiden internetiä (IoT), virtuaalitodellisuutta (VR) tai lisättyä todellisuutta (AR). Keskittyminen näihin vie kuitenkin huomion tärkeimmästä eli asiakkaista. Mikään kuuma trendi ei auta asiakkuuskokemuksen parantamisessa
Back to Basics - seuraatko trendejä vai asiakkaita? Näin vuoden alussa lukuisissa artikkeleissa kerrotaan vuoden 2018 asiakaskokemuksen trendeistä. Useimmissa korostetaan seksikkäitä teknologisia innovaatioita, keinoälyn (AI) ja robotiikan tarjoamia mahdollisuuksia, esineiden internetiä (IoT), virtuaalitodellisuutta (VR) tai lisättyä todellisuutta (AR). Keskittyminen näihin vie kuitenkin huomion tärkeimmästä eli asiakkaista. Mikään kuuma trendi ei auta asiakkuuskokemuksen parantamisessa