Haluaisitko tietää, mitä asiakkaanne odottavat teiltä jatkossa? 11/13/2019 Hei, asiakkuuskokemus on jo usean yrityksen agendalla, jopa strategiassa. Hyvä niin, sillä se antaa kilpailuetua. Sen sijaan olemme huomanneet, että asiakaskokemuksen vieminen käytäntöön osaksi koko organisaation toimintaa on haasteellista. Asian auttamiseksi olemme Inspiratiossa kehittäneet ja käytännössä useasti tehneet asiakkuuskokemuksen kartoituksen, jossa selvitetään asiakkaan odotukset ja toiminta asiakkuuden eri vaiheissa. Näitä ovat mm. tiedonhaku- ja yhteydenpitokanavat,
Hei, asiakkuuskokemus on jo usean yrityksen agendalla, jopa strategiassa. Hyvä niin, sillä se antaa kilpailuetua. Sen sijaan olemme huomanneet, että asiakaskokemuksen vieminen käytäntöön osaksi koko organisaation toimintaa on haasteellista. Asian auttamiseksi olemme Inspiratiossa kehittäneet ja käytännössä useasti tehneet asiakkuuskokemuksen kartoituksen, jossa selvitetään asiakkaan odotukset ja toiminta asiakkuuden eri vaiheissa. Näitä ovat mm. tiedonhaku- ja yhteydenpitokanavat,
Kesäkuuntelemista sinulle 06/12/2019 Kokosin tähän vielä tämän kevään podcastit, joissa olen ollut mukana yhdessä Hippocampus Networksin kollegojen kanssa, jotka esittelevät itsensä kunkin podcastin alussa. Toivon, että saat näistä virikkeitä omaan työhösi. Näiden myötä toivotan sinulle oikein hyvää kesää! Asiakkuuskokemuksen kehittäminen käytännössä Miten asiakkuuskokemusta on mahdollista parantaa? Kuuntele Pirkko Jokisen ajatukset ja mielenkiintoinen keskustelu asiakaslähtöisen toiminnan kehittämisestä käytännössä. Haastavat
Kokosin tähän vielä tämän kevään podcastit, joissa olen ollut mukana yhdessä Hippocampus Networksin kollegojen kanssa, jotka esittelevät itsensä kunkin podcastin alussa. Toivon, että saat näistä virikkeitä omaan työhösi. Näiden myötä toivotan sinulle oikein hyvää kesää! Asiakkuuskokemuksen kehittäminen käytännössä Miten asiakkuuskokemusta on mahdollista parantaa? Kuuntele Pirkko Jokisen ajatukset ja mielenkiintoinen keskustelu asiakaslähtöisen toiminnan kehittämisestä käytännössä. Haastavat
Näin vahvistat asiakassuhdetta kriittisissä kohtaamisissa 05/21/2019 Asiakkuuspolkuun sisältyy useita kohtaamisia asiakkuuden eri vaiheissa. Asiakaskokemuksen seuraaminen koko asiakaspolun osalta ennustaa liiketoiminnan tuloksia paremmin kuin yksittäisten kohtaamisten mittaukset. Asiakaskokemus muodostuu koko asiakaspolun aikana eli ennen ostamista, ostamisen aikana ja ostamisen jälkeen. Asiakkuuspolun kuvaaminen, se kuinka asiakas toimii omassa arjessaan hankkiessaan tai käyttäessään eri tuotteita ja palveluja antaa hyvän raamin päästä asiakkaan ajatuksiin.
Asiakkuuspolkuun sisältyy useita kohtaamisia asiakkuuden eri vaiheissa. Asiakaskokemuksen seuraaminen koko asiakaspolun osalta ennustaa liiketoiminnan tuloksia paremmin kuin yksittäisten kohtaamisten mittaukset. Asiakaskokemus muodostuu koko asiakaspolun aikana eli ennen ostamista, ostamisen aikana ja ostamisen jälkeen. Asiakkuuspolun kuvaaminen, se kuinka asiakas toimii omassa arjessaan hankkiessaan tai käyttäessään eri tuotteita ja palveluja antaa hyvän raamin päästä asiakkaan ajatuksiin.