Haluaisitko tietää, mitä asiakkaanne odottavat teiltä jatkossa? 11/13/2019 Hei, asiakkuuskokemus on jo usean yrityksen agendalla, jopa strategiassa. Hyvä niin, sillä se antaa kilpailuetua. Sen sijaan olemme huomanneet, että asiakaskokemuksen vieminen käytäntöön osaksi koko organisaation toimintaa on haasteellista. Asian auttamiseksi olemme Inspiratiossa kehittäneet ja käytännössä useasti tehneet asiakkuuskokemuksen kartoituksen, jossa selvitetään asiakkaan odotukset ja toiminta asiakkuuden eri vaiheissa. Näitä ovat mm. tiedonhaku- ja yhteydenpitokanavat,
Hei, asiakkuuskokemus on jo usean yrityksen agendalla, jopa strategiassa. Hyvä niin, sillä se antaa kilpailuetua. Sen sijaan olemme huomanneet, että asiakaskokemuksen vieminen käytäntöön osaksi koko organisaation toimintaa on haasteellista. Asian auttamiseksi olemme Inspiratiossa kehittäneet ja käytännössä useasti tehneet asiakkuuskokemuksen kartoituksen, jossa selvitetään asiakkaan odotukset ja toiminta asiakkuuden eri vaiheissa. Näitä ovat mm. tiedonhaku- ja yhteydenpitokanavat,
Testaa, saatteko asiakkuuskokemuksesta kilpailuetua 10/21/2019 Hyvä asiakkuuskokemus on yrityksen paras kilpailukeino On tärkeää, että yritys pystyy ymmärtämään ja ennakoimaan asiakkaiden tulevaa käyttäytymistä ja vaikuttamaan siihen kehittämällä omaa toimintaansa. Keskeistä on asiakasymmärryksen syventäminen, kriittisten asiakaskohtaamisten tunnistaminen ja tehostaminen sekä asiakkuuskokemuksen jatkuva seuranta ja kehittäminen. Auttamalla asiakkaita saavuttamaan omat tavoitteensa yritys edistää hyvää asiakkuuskokemusta ja omien tavoitteidensa
Hyvä asiakkuuskokemus on yrityksen paras kilpailukeino On tärkeää, että yritys pystyy ymmärtämään ja ennakoimaan asiakkaiden tulevaa käyttäytymistä ja vaikuttamaan siihen kehittämällä omaa toimintaansa. Keskeistä on asiakasymmärryksen syventäminen, kriittisten asiakaskohtaamisten tunnistaminen ja tehostaminen sekä asiakkuuskokemuksen jatkuva seuranta ja kehittäminen. Auttamalla asiakkaita saavuttamaan omat tavoitteensa yritys edistää hyvää asiakkuuskokemusta ja omien tavoitteidensa
Kesäkuuntelemista sinulle 06/12/2019 Kokosin tähän vielä tämän kevään podcastit, joissa olen ollut mukana yhdessä Hippocampus Networksin kollegojen kanssa, jotka esittelevät itsensä kunkin podcastin alussa. Toivon, että saat näistä virikkeitä omaan työhösi. Näiden myötä toivotan sinulle oikein hyvää kesää! Asiakkuuskokemuksen kehittäminen käytännössä Miten asiakkuuskokemusta on mahdollista parantaa? Kuuntele Pirkko Jokisen ajatukset ja mielenkiintoinen keskustelu asiakaslähtöisen toiminnan kehittämisestä käytännössä. Haastavat
Kokosin tähän vielä tämän kevään podcastit, joissa olen ollut mukana yhdessä Hippocampus Networksin kollegojen kanssa, jotka esittelevät itsensä kunkin podcastin alussa. Toivon, että saat näistä virikkeitä omaan työhösi. Näiden myötä toivotan sinulle oikein hyvää kesää! Asiakkuuskokemuksen kehittäminen käytännössä Miten asiakkuuskokemusta on mahdollista parantaa? Kuuntele Pirkko Jokisen ajatukset ja mielenkiintoinen keskustelu asiakaslähtöisen toiminnan kehittämisestä käytännössä. Haastavat